Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2007 22:23 - - Я СЪМ ПРОСТ ЗЪЛ И НЕНОРМАЛЕН И ШЕ ГО НАЧУКАМ НА ЛАТИНИЦАТА
Автор: melanholik Категория: Изкуство   
Прочетен: 1089 Коментари: 0 Гласове:
0



Всичко е шибано! Шибано е шибаното небе, шибани са шибаните облаци, шибано ми е когато погледна в огледалото и видя шибаняка който съм самият аз.

Аз съм ненормален шибаняк! Да се шибам у шибаняка дето съм!

Кучко красива, свалих си снимката ти и масторбирам на нея! Умри и се зарови в земята, искам да страдаш и да умреш!

Когато бях малък, некъф тип дойде у нас за да застреля прасето. А аз бях някъде около… ебал съм го на колко бях.

Та аз побързах да се кача горе, да избягам и да легна на леглото си, да натрупам хиляди възглавници въху главата си за да не чуя изтрела.

И докато се качвах, случайно погледнах през прозореца по стъпалата. Исках да видя прасето докато е още живо.

Шибания ми дядо го бе подмамил да излезе извън шибаната кочина и аз видях как то излиза изпълнено с доверие към хората.

Бум! – Чух тогава изтрела. В същия миг видях как прасето пада мъртво, свлече се. В слепоочието му имаше огромна дупка от която кръвта започна да се стича.

Останах така дълго, без да мога да помръдна, без да мога да откъсна поглед от горкото животно. Какви ли белези е оставило това в съзнанието ми?

Защо животът е шибан? Плача и пиша, плача и те питам, защо всеки ден ме кара да плача и да питам, защо шибания живот е толкова шибан, колкото шибания господ го е нашибал с шибания си хуй.

Отче наш, шибай се у шибаняка дето си, зарови се в дъното на вселената, искам да се изпикая някъде…

Първия път когато исках да се самоубия, си мислех, че ще ми е лесно… Но това не е интересно.

Стъклото на кинескопа е хладно. Очите ти са красиви. Устните ти са красиви. Имаш малко сладко носленце, малка сладка брадичка, хубави ушенца, косата ти е черна и разпусната, плъзнала е по лицето ти, по раменете ти, усмихваш се.

Нали се сещаш – ти си шибана снимка, някоя си дето завършва на “джей пег”, и сега си само моя.

Приближавам лице към монитора. Бавно. Бавно изгубвам очертанията ти в пикселната сложност на монитора, сега ще затворя очи и ще те целуна.

Докосвам устните си до до твойте, през тънкото стъкло което ни отделя. Опитвам се да си ги представя толпи, меки, нежни и сочни. Ще те целувам толкова, че ще издълбая дупка в стъклото.

Гладкия студен допир…

Гладкия студен допир ме убива, стъклото е студено и безчувствено като мрамор, боли ме.

Отдалечавам се. Отдалечавам лице от шибания моритор. Няма да те целувам…

Ти си моя кучко, и на никой друг! Вадя си хуя. Нали се сещаш са кво ше праааааааа………….!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, аааааааааааа???????????????

Плювам на дланта си, хващам го здраво и почвам да масторбирам. Ти си усмихната, ех да ти го вкарам в устичката, кучко пачавро и ебал съм ти майката ква си!

Ама много съм пафкан… Не мога да се съсредоточа, през цялото време изкачат разни кадри, мисли, емоций, спомени… Трябва да се концентрирам, трябва да се съсредоточа за да мога да свърша много яко и да оплискам със спермата си целия екран, да пропие в стъклото, да ти разяде кожата.

Сега лъскам, и си представям как облизвам лицето ти, как облизвам зъбките ти, как…

… аз съм на 5. Мама стои на перваза и пуши, небето е синьо. Пердетата ухаят на нови, мама се усмихва, сочи ми някъде към небето но аз не мога да разбера какво иска да ми покаже.

Не, трябва да се съсредоточа! Вкарвам го в ноздрите ти, в ушите ти, в гъза ти, в путката ти, в пъпа ти, в порите на кожата ти, в кариесите ти, в разстоянието между пръстите на ръцете ти, в разстоянието между пръстите на краката ти, сплиташ длан в длан като в молитва и аз го прихлъзвам между тях, търкам се в дланите ти и…

…тичам към едно дърво – баба крещи след мен да спра, но аз не я слушам, тичам към дървото, искам да го прегърна защото съм много малък.

Кучко шибана! Не ми излизай така нагло от ъгъла, щото ще дойда при теб и направо ще ти го начукам в путката! Стой си неподвижна като добра снимка докато свърша! Я отвори устенцата. Да, точно така… Изплези езичето, искам да се изплюя върху него и да излижа собствената си слюнка, и твоята, и на Радка, и на Поли и на Моника и на Лили и на Силвана и на всяка една от бившите ми съученички от шибаното начално училище! Слюнката ти е топла и фкусна, я пусни малко мазга в гащичките ти а аз ще пръдна в стаята и ще подуша пръднята си. Аз съм в шести клас, влязъл съм женската тоалетна при Наталия и й го начуквам в тясната дупчица, тя е с малка синя рокличка на цветлета, сере върху лицето ми и аз я, аз…

… играя си на килима а мама и баба правят сладки. В стаята ухае на крем, на тесто, мама и баба говорят някакви си техни си работи, през тънкото перде на прозореца нощта наднича а кушката се оглежда в стъклото като в черно огледало…

…начуквам ти го на всякъде, ти си толкова перверзна, че ти харесва да ми душиш пръднята

Айде да идеме на гробището и там да се чукаме.

Добре.

А може и да серем там.

Добре, съгласна съм.

На гробището сме. Тама има мъртъфци. А ние сме се надрусали с гъби. Прерязвам ти вената, кръвта ти шурва на лунната светлина.

С кръвта ти очертавам един огромен пентаграм върху сухата твърда пръст, точно пред паметника на мъртвия ми дядо (дано да гние в дада и да умре, но той вече е мъртъф и не диша и не може да пукне отново, което е жалко…).

Лягаш в пентаграма, започваме да се чукаме бясно.

По навътре, ох, по-навътре…

Вкарвам ти го по-дълбоко в путката.

Още по-навътре…ох, да…:)

и още

и още

и още…

Хуя ми проби плътта ти, заби се вземята, сега чукам шибаната пръст, некви камъчета ми драскат главичката. Естествено, когато главичката е пробила тялото ти (нейде в областта между раменете ти), се е образувала дупчица, точно като оная която видях в главата на застреляното прасе. Кръвта се разтича навсякъде, топла и прекрасна, улеснява проникването на хуя ми в почвата, той потъва като в горещ куп краве масло, вече е достигнал до центъра на земното кълбо, тама му е топличко и приятно…

…мама ми купува дъвка. В магазина сме, аз стоя до нея а тя говори с продавачката. Или е продавач…

… небе, звезди, луна, баба ми мие краката на външната чешма в двора на къщата, вдигнала ме е и ме е сложила в коритото. Водата от кранчето се сипе по бедрото ми, стича се на долу по крака ми, баба движи съпуна по кожата ми, натиска грубо защото е старателна а аз гледам към звездите и само чакам да ме залее с топлата вода от чайника който е взела със себе си, защото ми е малко хладно. Баба вдига поглед към небето и отново почва да ми обяснява кое е голямата мечка, аз вече съм научил и вдигам  пръст към звездите и соча…

…дядо отива за хляб…

Много трудно ми беше с тия фантазий и спомени да свърша, но най-после се изпразних, кучко! Да видим после, дали ще си пускаш снимките в Интернет!

 

* * *

Ааа, знам те аз теб. Нощем – перверзен гъс такъв – си мислиш за майка ти и масторбираш. Споко, и аз мисля за майка ти. Мисля и само най-лошото; дано пукне, да хване рак, спин, дизинтерия, дифтирит, парадонтоза, гнойна ангина, гнорея, трипер, сифилис, заушка, да й опадат зъбите, че когато ти праи сфирка, да ти е мекичко на пишлето

(отварям скоба за да ти разкажа за пишлето ти. Та то е много малко, аз разполагам с неква извънземна технология и със некви спътници виждам през стени. Та вчера, когато искаше да пикаш у кенефа представяйки си, че дупката е гърлото на майка ти, и си търсеше пишката между огромните сплъстени косми, те видях. Хей, гъс, много се смях:) :) :)

–––––––––––––––––––––––––––––

Ще го начукам на СИСТЕМАТА! Ще го начукам на президента, на премиера, на министъра на културата, на министъра на образованието (особено на него, мама му проста, заради него не ме приеха в университета), на министъра на земледелието, на министъра на околната среда… Ще го начукам на всички депотати. (Имам впредвид, на тези от най-първото правителство, откак сме демократична република, НЕ НА ТИЯ! Тия са готини – ако не бяха такива некадърници, сега нещеше сичко да е така шибано и да съм изпаднал в депресия, и нямаше да имам вдъхновение да пиша простотий в Интернет.)

Ще го начукам на майка ти!

И на баща ти!

И на стринка ти!

И на баба ти!

И на брат ти!

И на тебе ще ти го начукам!

Аз съм ненормален. Въобще, не трябваше да се раждам. Никога не съб бил щастлив, щото ме възпитаха погрешно и затова цял живот страдам, че съм различен. И ще ти го начукам.

Навън има звездички. И ще ти го начукам.

Пешо бере гъби. И ще ти го начукам.

Перка сади зеье. И ще ти го начукам.

Некъф пуши гъби. И ще ти го начукам.

Некъф пуши зеье. И ще ти го начукам.

Некъф копа бостаня. И ще ти го начукам.

Некъф се набира нощем на лоста докато времето сади домати и сичко започва, всичко свършва, всичко се отнася и бере времето и Звездния Ебач чука звездите и сичко се повтаря като в трескав сън и те копа по доматите и се ебе с времето и с пространството и с материята и чука наред планетите и те се повъртат от неудобство щото хуя му е много космат. И ще ти го начукам.

 

* * *

Тия дни смятам да си отрежа хуя! И да ти го подаря.

 

..

Пи-ес; да го начукам и на латиницата, ше я еба у латиницата проста. Нали ви казвам – от малък пиша на машина (имам и електрическа, и механична, и още една и две и три, на лаптопа си нямам фонетика), и пиша много бързо по БДС, двеста и педесет удара без грешка. Не ви разбирам маймуницата, пишете на БЪЛГАРСКИ, бе да ви го начукам у латиницата.

Пи-ес 2; Ще го начукам! !!!!!!!!!!! !!!!!!!!!! !!!!!!! !!!!!!! !!!!! !!!!!!!!!

!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????++++++“””””%%%%%%%%%%%=======:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::///////////////////_________№№№№№№№№№№№№=======“””””””””+++++++++++++++++++?????!!!!!!==============================!!!!!!!!@@@@@@@@@@$$$$$$%%%%%%%%%%%%^^^^^^^^^^^&&&&&&||||||||||||||||~~~~~~~~~~~~~~~||||||||||||$$$$$$%%%%%%^^$$$$$&&&&*****((((((((((((((((999999999777777444444$$$$$$$4444446666666664444444

55555555555555555555555555555

Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh jgfudsjjrug dfgdfgjfjgoig

Ojdigjuortmglmdfljgoijrgmtorijgfdg

Kldfgrtmjwjgomdflkg

Wjgoidfmlgmiwoujtmdflgmoijrogjtrkytrjyomdmgofj9jmmgoirjiogjroegtojhajgmmrjglkwisomgltrkmoihjjgwjoijoтдсштудстиетшщдиштщ

Итщдтиедщтшиедтщдеи

Иотжвтодстжв усджтоаждсштдщпштяждтrjgtoidfglmowijgfd

Flgjosjwlkmrwjg ldjogjow    dojgoijwo jdojg  !gjfgjsj

– R jdjgj?

Да, бе точно така; jfgiodfsgjr8etjglkjfoigjoijg9e5jyoirt8yj56yjtrjyjyyjyjyjyjjyyj

И хуй и хуй и хуй космат и путка и ебане да СИСТЕМАТА

Djgoiujrmgofjoigjtrfdgdg##########################%%%%%%
^


%
7^^^^^^^^^^^^^^^^&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

 

 

 

 



Тагове:   начукам,   НЕНОРМАЛЕН,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: melanholik
Категория: Изкуство
Прочетен: 265307
Постинги: 72
Коментари: 469
Гласове: 536
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930