Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2008 17:45 - МОЯТА СТИХОСБИРКА "НАПУШЕНИТЕ МИ СТИХОВЕ" парт 3:)
Автор: melanholik Категория: Изкуство   
Прочетен: 785 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 26.04.2008 17:46


ДЪЖДЪТ:

 

Топъл Юни. Нощта е пръснала звезди.

Лежа на блока сред високите антени

и издишвам струйки към небето.

Запълвам космоса с мечти...

 

Ръце протягам към заоблени планети

от небесно-синя маса, ухаеща на топъл дъжд.

 

Ей-сега ще завали...

 

Дъждът ще ме разтвори като захарен памук

и ще ме върне във утробата на мама.

 

 

 

ЗАБРАВА:

 

Понякога потъвам във забрава,

превръщам се във мисъл с топъл цвят,

вселената така се заличава,

че изчезва този тъжен свят...

 

В празното увисвам и превръщам се в сълза,

разливам се на атоми забравата забравили,

забравям свойто място във света...

Дали и мене са забравили?

 

... Кои...

 

 

 

ПОТЪВАМ ДЪЛБОКО:

 

Назад се обръщам

и потъвам дълбоко,

изгубвам се в море

от горчиви сълзи.

Пак ще повторя -

потъвам дълбоко

във моите детски

зелени очи.

 

 

 

* * * 

Нямам време

да плача,

нямам време

да крещя,

нямам време

и да мисля

за смъртта.

Нямам време,

защото вече

светло е навън -

камбанения звън

ме буди от

кошмарен сън.

 

 

* * *

Една сълза се стече,

втора я последва,

трета май задава се,

в самота налегнала.

 

Бавно се редят,

без да има смисъл -

гордостта упреква пак

обърканата мисъл.

 

Несгодите посрещат

със стиснати юмруци,

мъжете като плачат,

не издават звуци...

 

 

 

 

Това стихотворение не е мое. Написано е от братовчед ми, който по принцип не се занимава с поезия, в момент на вдъхновение.Помоли ме да го публикувам и аз го направих, защото смятам, че е красиво.

 

 

 

ДЪЖДОВНО:

 

Дъждът споява с щрихи вертикални,

небето побеляло и заспалата земя.

А красивите ефирни и кристални

топли капки ме разтварят във нощта.

 

 

И слой по слой се стича по краката ми,

всичката греховност на плътта;

оголена, сияеща душата ми

усмихва се и слива се с дъжда.



Тагове:   Моята,   НАПУШЕНИТЕ,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: melanholik
Категория: Изкуство
Прочетен: 265460
Постинги: 72
Коментари: 469
Гласове: 536
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930